reklama

Počkaj zajac

Rovina je rovnako pekná a zaujímavá ako hory, ale má oproti horám jednu veľkú výhodu, aspoň zatiaľ sa tu neprechádzajú medvede. Dokonca ani v zime tie ľadové. Na rovine človek dovidí ďaleko a to skresľuje odhad vzdialeností. Pri fotogafovaní na rovine je dobré mať makro objektív alebo dosť dlhý teleobjektív.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Z nedostatku iných horských príležitostí som sa nedávno vybral do polí. Nezvolil som si smer ako na vojne "osamelý strom", ale zamieril som k cieľovej kope hnoja.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nebol by to hnoj, keby z neho nevytekala akási dobrota.

Obrázok blogu

Takto vyzerá zemiakové pole tesne po strojnej výsadbe. Kopčeky v našej záhrade nie sú tak uhladené, ale tiež dúfame, že zarodia.

Obrázok blogu

V tomto štádiu rastu je to ťažko rozoznať, nie som odborník, ale predpokladám, že je to ozimná pšenica.

Obrázok blogu

A toto je detail z lánu repky olejnatej.

Obrázok blogu

V repke som vyrušil zajka. Stádo sŕn sa však vôbec nedalo rušiť, bol som dosť ďaleko a na rovine majú výborný prehľad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ostatní zajkovia zachytili signál nebezpečenstva a po chvíli panáčkovania sa pridávajú k utečencovi z pozície. Ukazujú mi chvosty a zadné behy...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tomuto sa hovorí "let zajaca"

Obrázok blogu

Pre nevhodné správanie zajacov tu končím s fotením...

Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu