reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

reklama

Poézia

Aké je to krásne

Jozef Javurek

Aké je to krásne

Skromný príležitostný básnik JJM (nie ja) vydal nedávno svoju prvú zbierku a napísal aj túto báseň, ktorú s jeho súhlasom ponúkam...

  • 19. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 876x
  • 14
Básnici z mojej čítačky

Jozef Javurek

Básnici z mojej čítačky

Na blogu cítim zvláštnu slobodu, keď si niečo zaumienim, tak sa vrhnem na vec, ako teraz o mojich básnikoch, ale nie vždy to tak dopadne, moje plány a zámery s odstupom času podliehajú zmenám.

  • 13. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 589x
  • 22
Druhý pokus

Jozef Javurek

Druhý pokus

V živote neexistuje stagnácia, všetko sa mení..

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 164x
  • 25
Prvý pokus

Jozef Javurek

Prvý pokus

V básnickej rubrike sa rozprúdila diskusia o voľnom verši v poézii. Hovorí sa, že príklady priťahujú...

  • 15. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 582x
  • 11
Big Bang

Jozef Javurek

Big Bang

Ako bolo, ako bude v sfére blogov... nedeľná chvíľka poézie minima a maxima...

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 114x
  • 13
reklama
Láska je aj

Jozef Javurek

Láska je aj

ľahkonohá lesná žienka,vtáčí spev z hlbín lesa.Malá, nežná, bodkovaná lienka,prameň vody, čistej ako dieťa.Láska je, aj motýľ hravý,nespratník a prelietavý.

  • 20. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 020x
  • 13
Jarné súvislosti

Jozef Javurek

Jarné súvislosti

Po dlhej zime sa žiada ostrý nástup jari. Očami vyťahujeme kvietky zo zeme. Obzeráme sa s úsmevom po trošku poodhalených ženách...

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 905x
  • 18
Polnoc

Jozef Javurek

Polnoc

Polnoc je čas na otváranie tajných zásuviek stola. To vedel už Charles Baudelaire...

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 834x
  • 34
Veršovačky ako hračky

Jozef Javurek

Veršovačky ako hračky

Píšem úvodný odstavec pre kategóriu, v ktorej sa perex na titulke nezobrazuje. Je to paradox, ale zvláštny je aj obsah nasledujúcich pár riadkov, ktoré sa vám na prvý pohľad budú tváriť ako poetické verše a pritom je to iba pokus o slovné vyjadrenie takej slabšej chvíle zamyslenia nad vzácnosťou poetických = šťastných chvíľ v živote.

  • 7. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 158x
  • 6
Koniec srandy na Slovensku?

Jozef Javurek

Koniec srandy na Slovensku?

Ak odíde zo sveta humorista, treba smútiť ako za človekom, ale hlavne spomínať na jeho dobré skutky. A dobrými skutkami humoristu sú jeho vtipné vystúpenia, glosy, vtipy, proste to všetko čím sa nás vždy snažil rozosmiať.

  • 9. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 978x
  • 4
reklama
Nedeľná chvílka...

Jozef Javurek

Nedeľná chvílka...

Je tu opäť nedeľa a na rade je chvílka mojej poézie. Uverejňujem básničku, ktorú som tu už čiastočne zverejnil pred časom v diskusii k inej básničke. Teraz je tu celá, ako vánok, vetríček i vietor... Aj keď nie som priateľ zdrobnelín v tomto prípade bola pointa básne v drobnostiach.

  • 27. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 894x
  • 4
Ešte raz, lebo sme...

Jozef Javurek

Ešte raz, lebo sme...

Začal som svoju poetickú rubriku dielkom z mojej dávnejšej minitvorby. Aj keď ešte nie je nedeľa ako deň tak trochu predurčený na poéziu, nedalo mi, aby som to neskúsil opäť, aby som si overil, či to bájne črevo, ktoré zvyknú mať básnici vekom nejako nezakrnie. Výsledok môžete posúdiť sami. Je to o nás, lebo sme...

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 940x
  • 4
Nedeľná chvílka poézie

Jozef Javurek

Nedeľná chvílka poézie

Nebolo jednoduché rozhodnúť sa pre tento krok, ale príklady priťahujú. Na blog.sme sa už roztrhlo vrece s poéziou (odborníci nech sú zhovievaví), tak možno to nebude až také hrozné, že som sem vložil niečo čo sa tak vzdialene možno podobá na báseň a vytiahol som to zo svojho spodného šuplíka, to hovorím preto, aby bolo jasné, že som to nepísal ja, tu a teraz, ale ja a dosť dávno.

  • 19. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 718x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu