reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

reklama

Blogovanie

Je čas

Jozef Javurek

Je čas

Tento čas by mohol byť zapísaný aj s veľkým prvým písmenom, lebo je to Čas vianočný...

  • 23. dec 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 372x
  • 0
Citadela

Jozef Javurek

Citadela

Kate Mossová patrí medzi moje obľúbené spisovateľky. Jej štýl písania príbehov je dobre čitateľný, vie čitateľa držať po celý čas v napätí. Všetky jej knižné príbehy sa odohrávajú v južnom Francúzsku, v oblasti Languedoc s centrom v Carcassone - a všetky sa mi podarilo prečítať.

  • 11. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Downgrading

Jozef Javurek

Downgrading

Napísať článok do blogu nie je žiaden problém, ak máte vhodný titulok. Musí byť trochu záhadný aby lákal, ale na druhej strane, nemal by byť klamlivý. Inovatívny môže byť. Tiež by mal byť v jazyku, v ktorom je písaný celý článok. Výnimočne sú povolené výnimky. Hlavne, ak sa jedná o angličtinu, ktorá je už takým novodobým esperantom.

  • 17. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Chyba je v našich hviezdach

Jozef Javurek

Chyba je v našich hviezdach

Opäť otváram svoj nepravidelný čitateľský denník. Teraz to bude o fiktívnej vine hviezd. Sú vinné za všetko, alebo absolútne nezúčastnené? Podtitul knihy je: "Najlepšia kniha roka 2012", podľa časopisu Time.

  • 13. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Súkromné reminiscencie 2009

Jozef Javurek

Súkromné reminiscencie 2009

Reminiscencie na udalosti roka v blogovaní sú takmer výlučne súkromnou záležitosťou a preto, kto má záujem, môže si ich prečítať tu...

  • 30. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Historické vozidlá v Palárikove

Jozef Javurek

Historické vozidlá v Palárikove

V sobotu 17. mája sa uskutočnila výstava historických vozidiel v Palárikove...

  • 18. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Merkur, Trnava

Jozef Javurek

Merkur, Trnava

Je možné, vyjadrovať sa na blogu k aktuálnym spoločenským udalostiam? Ak je vaša odpoveď áno, čítajte ďalej...

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Nepriama reakcia 300

Jozef Javurek

Nepriama reakcia 300

Článok k jubileu je ako pozvanie na hostinu, recepciu k sviatku...

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
300 hrmených, okovaných, drevených...

Jozef Javurek

300 hrmených, okovaných, drevených...

Tak nejako by sa dal predstaviť úspešný blog, alebo je to iba bulvárny titulok na prilákanie Vás... Áno, aj Vás!

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
I tak še da...

Jozef Javurek

I tak še da...

Inšpiroval som sa realitou nedávneho dňa na blogu, keď som sa bál otvoriť Firefox, aby na mňa nevyskočilo niečo o Ficovi...

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
Nepriama reakcia...

Jozef Javurek

Nepriama reakcia...

V minulom týždni som zverejnil niekoľko článkov, teda hlavne fotografií, takú letnú zmes a sľúbil som dnes reagovať na diskusiu...

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
2006 komplet

Jozef Javurek

2006 komplet

Na konci roka sa obvykle bilancuje a zabáva, tak som si v rámci zábavy zbilancoval svoj blog 2006...

  • 31. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Na chvíľu v pube

Jozef Javurek

Na chvíľu v pube

Včera som náhodou išiel okolo Prvého slovenského... tak som nazrel dovnútra, k ťažkým stolom, na ľahko sa zabávajúcu spoločnosť novinárov a spisovateľov...

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
The First Slovak blog session...

Jozef Javurek

The First Slovak blog session...

Nechcem o tomto stretnutí v prvej bratislavskej krčme písať žiadne chválospevy, ani inak hodnotiť. Prišiel som, videl som, čo-to som odfotil, a bolo by nespravodlivé nedať to Vám, zúčastneným k nahliadnutiu...

  • 4. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 260x
  • 31
Obsah 2005

Jozef Javurek

Obsah 2005

V tomto zozname sú uvedené všetky články z môjho blogu, zoskupené podľa rubrík. Cieľom je uľahčiť orientáciu v archíve článkov. Zoznam obsahuje články od 15. februára do 31. decembra 2005, teda všetky články, na mojom blogu napísané v roku 2005 (doplnené 5. 1. 2005)

  • 30. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Možno ste čítali...

Jozef Javurek

Možno ste čítali...

07. 10. - Počet blogov sa zdvojnásobuje každých 5 mesiacov, polovica z nich je aktívna aj po troch mesiacoch (viac tu). Z obsahu: každý, kto si blogovanie vyskúšal, uzná, že pravidelne chrliť zmysluplné myšlienky už nie je zábava, ale čistá drina. 11. 10. -Yahoo rozšírila spravodajskú sekciu o blogy (viac tu) 12. 10. - Google chce ovplyvňovať legislatívu, bude brániť internet! (viac tu). Snaha o neutralitu internetu...

  • 14. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Moja technológia

Jozef Javurek

Moja technológia

Moja technológia tvorby článkov v kombinácii s fotografiami tu popísaná, je založená na technike „Blog operátora“. Kto je v tejto oblasti ako doma, ani nemusí ďalej čítať...

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Blogy a logy

Jozef Javurek

Blogy a logy

Blogujem a čítam blogy. Občas premýšľam o čom to celé je... Základná definícia hovorí, že blogovanie je o písaní si vlastného denníka na webe. Ale to nemôže byť celá pravda...

  • 14. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Week-end s blogom v BA

Jozef Javurek

Week-end s blogom v BA

Keď som v sobotu večer vyšiel z podchodu pod Hodžovým námestím, rozhliadol som sa, či neuvidím davy blogérov zo SME, ako sa hrnú dolu Obchodnou ulicou a nič. Len mladík, čo čítal knihu na lavičke mi padol do obrazovej schémy blogu. Že by amplitur? Ale asi nie, lebo nevidím pri ňom kord stredovekého bojovníka.

  • 21. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Môj pohľad (ešte foto)

Jozef Javurek

Môj pohľad (ešte foto)

Mám svoj pohľad na nedávne stretnutie autorov blogu sme v Bratislave. Myslím tým ako pohľad na svoje zážitky a prekvapenia zo stretnutia s ľuďmi, o ktorých už dnes viem, že sú mladí, ambiciózni a plný zdravých ideálov. Proste ľudia...

  • 21. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu