reklama

Červeno Kamenné víkendy

Na hrade Červený Kameň sa konajú každý víkend zaujímavé podujatia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Moje fotografie sú z jedného májového víkendu, ktorý bol venovaný hlavne sokoliarstvu. Toľko veľkých, dravých vtákov sa nevidí len tak hocikedy v akcii a navyše, ku každému odborný výklad cvičiteľa..

Bol to víkend ako stvorený pre rodiny s deťmi, hneď po vstupe do priestorov nádvoria hradu vítal návštevníkov dvorný šašo, so zvončekom, pozýval na podujatia a zabával decká svojimi kúzlami.

Obrázok blogu

Na hradných nádvoriach sme videli dámy aj s deťmi v dobových kostýmoch...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Predvádzanie dravých vtákov pri love, bolo zaujímavou časťou hradného programu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Nálety zo všetkých strán...

Obrázok blogu

Pôsobivý bol nízky prelet cez hradný múr...

Obrázok blogu

Veľký úspech mal aj poslušný krkavec veľký (Corvus corax )...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po skončení predstavenia sokoliarov sme si na chvíľu vypočuli hru manželov, predávajúcich fujary a píšťaly rôznych veľkostí. Jedna z nich mi už rok visí na stene, občas ju zvesím a prefúknem...

Obrázok blogu

Hor sa na hrad...!

Obrázok blogu

Na prvom nádvorí hradu bol malý trh. Okrem iného, lákavá keramika...

Obrázok blogu

a srdiečka pre klasických i moderných zaľúbencov...

Obrázok blogu

Tak to vždy končí (alebo začína), vezmú sa za ruky a hľadajú spoločnú budúcnosť za obzorom...

Obrázok blogu

Na záver, inšpirácia k môjmu návratu na hrad Červený Kameň:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Správa z webu:

...chcela som len toľko, že som náhodou našla vás článok o Červenom Kameni a páčil sa mi. Mňa hrad fascinuje a som tam skoro každý víkend ... a pravdu povediac som rada, že takto pôsobí aj na iných ľudí...

...ako som pozerala vaše fotky (musím povedať, že sú nádherné) všimla som si, že tam nemáte židovský cintorín a ani Jánošíkov stôl, ktoré sa tiež nachádzajú v blízkosti hradu, ale to len tak... ja mam teda tento hrad veľmi rada... aj preto všade kde sa dá tak trošku informujem o akciách.

...tak len pre zaujímavosť, sa v lete koná každý víkend hradný večer s možnosťou prehliadky, alebo pokochaním sa predstavením Žoldnierov... chcela som to napísať do diskusie k príspevku, len tu nie som zaregistrovaná, tak keby ste to tam mohli napísať... =o) som dotieravá, ja viem......

enli

Enli, vôbec nie si dotieravá, naopak, takáto reakcia len poteší... ako by som to za teba napísal do diskusie k článku o Červenom Kameni, ktorý ti je tak blízky... a pridávam dve fotografie na tvoje želanie... Mám aj Jánošíkov stôl, ale v momente fotografovania bol práve obsadený, tak ho nechávam v archíve..... :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Príjemné letné víkendy na hrade Červený Kameň želám Enli a všetkým návštevníkom.

Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  886
  •  | 
  • Páči sa:  173x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu