reklama

Nepriama reakcia 300

Článok k jubileu je ako pozvanie na hostinu, recepciu k sviatku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)
Obrázok blogu

Prišlo viac ako 500 návštevníkov, 62 z nich mi potriaslo virtuálnou rukou cez karmu, 27 ľudí prehovorilo... len ja som mlčal. Nebolo to bez príčiny, ale tá je tak súkromná a osobná, že o nej nebudem...

Takže vitajte tu a pripime si na stretnutie. Na každej oslave sa pije na zdravie, na úspech a na dobré svetlo a tak podobne. Neviem posúdiť, či tristo článkov na blogu je veľa, alebo málo, nemám prehľad o iných blogoch, je to jeden článok priemerne každé tri dni... To nie je kadencia, ktorá by mala čitateľa unaviť.. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola to náhoda, že som si uvedomil ten svoj okrúhly počet, neoslavoval som stovku, ani dvestovku... Tak preto ešte raz chopte sa svojich pohárov a pripime si na.. na pokračovanie v stretávaní pri mojich, ale aj pri vašich článkoch a v diskusiách.

Elisabeth, tebe sa zdá, že by si vydržala so záujmom vnímať naraz tristo (mojich) fotografií? Bola to vtipná poznámka, poznám tvoje články, sú obvykle silným extraktom myšlienok, či postrehov zo života. Fotografie síce netreba zdĺhavo čítať, vnímajú sa jediným pohľadom, ale ak je fotografia dobrá upúta pozornosť na prežitie príbehu, či inej výpovede obrazu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivka Vrablanská, od teba si musím pochvalu vážiť, si umelkyňa vo fotografii, máš svoj štýl, vieš citlivo zachytiť podstatu, náladu, nevšednosť, tvoríš v pravom zmysle slova a naviac, od istého času fotografujeme rovnakou značkou... :)

Alenka Technovská, podobne ako od Ivky ma tvoja gratulácia teší ako od odborníka vo fachu... a nech je ich stále viac, nech sa vzájomne inšpirujeme, ja tvojou architektúrou a krajinou, ty všetkým, čo si náhodne z mojich záberov vyberieš.. :)

Boris 'Paris' Burger, ďakujem za Apollo, ako patriot si správne zareagoval na krásu kriviek... Bratislava má veľa dominánt i zákutí, ktoré sú nekonečnou inšpiráciou..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Karol Sudor, hádam by som mal nejako zmierniť svoju "vtipnú" repliku v originálnej diskusii, ale ako? Hádam tak, že o ďalších tristo budem vychovanejší... :)

Leonessa, všetky sú krásne, ale jedna je najkrajšia... to je tvoja krásna, viacvýznamová veta... ale viem, na ktoré mesto, na ktorý hrad si myslela a v istom zmysle súhlasím... :)

Júlia Hubeňáková - Bianka, trochu si ma zmiatla svojou poznámkou o susedstve s leonessou, ale to nič, veď mi to raz vysvetlíš...

Ivan Rias, stálica blogu.sme, kto by nečítal tvoje aktuálne a perfektné články, fejtóny, tak tento blogový priestor nepozná a mohol by som pokračovať ako ty: "Tvoje články sú obohatením blogu..".

Osmonoh, viem, že si nemyslel na moje skutočné oči, unavené dlhým vysedávaním pri monitore, ale na to symbolické foto-oko... tak ďakujem za pozitívne hodnotenie.

Miau_84, nuž, ako sa to píše... už nad tým nebudem uvažovať, nabudúce to obídem opisným spôsobom.. :) Ďakujem za "dobré svetlo", ale i za tieň, farby a línie a tvary...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blanka Ulaherová, nechajme už "tristý", väčším orieškom bude "štyristý/í".. Páči sa mi "stotá Manuela" :), aj keď telenovely nepozerám.

Jano Urda, jednoduchá krása je najkrajšia, ako si vtipne poznamenal.. aj keď je jedna krajšia ako druhá, niektorá je predsa najkrajšia... to je veta, ktorú by som si mal zapamätať.

Andrea Sekanová, Muráň tam mohol byť, aby bol aktuálny, tak na 300+n ešte raz, hurá na Muráň... Občas je príjemné zaspomínať na veci, ktoré sú príjemné v spomienkach.

Veronika Bahnová, možno by sa zdalo na prvý pohľad, že tu viacerí súťažíme v oblasti fotografie, niekedy chodíme po rovnakých miestach, ale vždy sa snažíme o vlastné, neopakovateľné pohľady a tak je to dobré, vzájomne sa aj priateľsky inšpirovať.

Helena Smihulová, teším sa aj ja na ďalších "tristo blýskavých" a teší ma aj tvoje rýchle napredovanie vo fotografii, že si v nej našla svoju cestu.

Michal Hudec, predsa len bude lepšie pripočítavať po jednom, ako násobiť číslom z množiny prirodzených čísel... :) Vybral si z môjho výberu dve fotografie - Katarínku beriem, ale pri prvej musím zdôrazniť, že autorom je Deniska ... :)

Dubcová Zuzana, si stručná a jasná, nech sa to sype, ale do krásy... ďakujem za blahoželanie.

Renata Holá, v takom počte fotografií sa už treba pohybovať podľa nejakého systému, ale vždy len do hranice vnímavosti... veď času je dosť.

Pase, sľuby sa majú plniť, ak sa dá.. a zvlášť, ak to prináša isté potešenie. Som rád, že pozitívne očakávania sa ti naplnili.

Virna, nazvala si moje články fajnovosťou, to je pocta, ktorá zaväzuje...

Miroslav Šedivý, spomínam si ešte na dávnejšie diskusie na tému fotografovania. Odvtedy nepokročil iba čas, ale aj my sme vstúpili do vyššieho "levela", keby som mal použiť hráčsky výraz... Ver mi, že tá vzájomná motivácia medzi cestovaním a blogovaním tam je... :)

Janebová, nie som básnik, ale občas ma poézia osloví, občas sa ju snažím vidieť aj vo fotografiách... Ďakujem za gratuláciu z krajiny poézie...

Scarabeuska, chuť ma stále neopúšťa... fotografovanie ma láka von, písanie k počítaču... ak bude zdravie, ešte čo-to napíšem, dúfam... :)

Maroschko, na tvoje veršované aforizmy sa vždy teším, to číslo ani nie je tak podstatné, je iba mílnikom, ale cesta pokračuje ďalej.... :)

Ondrušová, mám radosť, že sa tu zišlo toľko fotografiek... neviem, či je to správne pomenovanie, v každom prípade, tvoja charakteristika je vtipná, aj keď som to tak nemyslel... :) tak ty si myslíš, že všetky sú rovnako... nie je jedna krajšia ako druhá? Nevadí... Danke schon...

Ďakujem...


Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  886
  •  | 
  • Páči sa:  173x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu