reklama

Merkur, Trnava

Je možné, vyjadrovať sa na blogu k aktuálnym spoločenským udalostiam? Ak je vaša odpoveď áno, čítajte ďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Merkúr je najbližšou planétou slnečnej sústavy od Slnka a najmenšou planétou Slnečnej sústavy (Wikipedia).

Merkur je piváreň a reštaurácia na Trstínskej ceste v Trnave (pozn. autora).

Trnava (maď. Nagyszombat, nem. Tyrnau, lat. Tyrnavia) je jedno z najvýznamnejších miest Slovenska, leží v centre Trnavskej pahorkatiny, v nadmorskej výške 146 m n. m., vo vzdialenosti 45 km severovýchodne od Bratislavy. Pre veľký počet kostolov je nazývaná „Malý Rím“ (Wikipedia).

Reštaurácia Merkur - miesto lokálneho blogostretka 24. novembra 2007.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trnava

Je možné, vyjadrovať sa na blogu k aktuálnym spoločenským udalostiam? Je to možné! Tak prečo nikto nenapísal o blogostretku v Trnave? No iste, blogerov je veľa a novinárov málo...

Bolo tam 16 blogerov, nebudem ich menovať, všetci vedia, čo tam boli... Možno je to tak, ako s tým nehovoriacim záhoráckym mladíkom, ktorý nehovoril, lebo "nebyo o čem..." až kým mu neponúkli kyslé záhorácke víno. Asi nám šestnástim nikto neponúkol víno, alebo naozaj nebolo o čom...

Z môjho pohľadu to bolo tak. Prišiel som na miesto stretnutia medzi prvými, krátko pred stanoveným časom. Spolu s hlavným organizátorom Mariánom sme v trojici, neskôr štyria atď. vyčkávali dobrú polhodinu na oneskorencov, ktorí postupne prichádzali... Až keď sme boli skoro kompletní, sadli sme si k prázdnemu rokovaciemu stolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento lokál bol sympatický tým, že tam nehrala hudba, teda sa trochu podobal tej stupavskej krčme, ktorá je smutná, lebo nikdy v nej nehrala hudba... Zato rytmický podmaz sme mali vcelku jemný, zo susednej sály, taký ktorý nás vôbec nerušil v rozhovoroch...

Všetko prebiehalo ako po masle, kofola bola dobrá a po Martinovom príchode som usúdil, že aj pivo sa dá piť, až som mu závidel tú chuť... Neskôr sa posťažoval, že na každom mojom zábere má naklonenú hlavu... Nabudúce sa musím polepšiť a piť menej kofoly.

V takom hojnom počte sme boli odkázaní na skupinové debaty, lebo ozvučiť celú sálu z jedných úst a jednou témou by bolo dosť nevhodné... Tak napríklad, v okruhu najbližších sediacich blogerov bola reč o práci, ale aj o blogoch a blogovaní.

Peter rozprával o svojich počítačových kurzoch, aby reč nestála, ponúkol som sa na výpomoc k jednému špeciálnemu programu, susedia Michal a Viktor konverzovali najčastejšie s Martinom, neviem o čom, možno o razení tunelov a o tunelovaní vôbec... až kým Martin predčasne neodišiel...

S Martinom som sa chcel porozprávať o jeho práci a blogovaní aj ja, ale z neznámych časopriestorových príčin k tomu nedošlo. Martin prišiel trochu neskôr, keď som mu podával pravicu, iba sucho skonštatoval, že veď sa už poznáme...

Možno myslel na niektoré z predchádzajúcich stretnutí, ale stadiaľ si ho vôbec nepamätám, lebo v tom čase ma ešte jeho články a vtipné amatérske videá nezaujali. Veď nevadí, zdá sa že so stretnutiami sa roztrhlo vrece, ešte bude nejaká príležitosť.

S Jozefom som sa zahryzol do koláča kruhových križovatiek, ale bola to pre mňa dosť veľká porcia. Jozef ma, ako znalec z odboru dopravy rýchlo usmernil do patričných medzí. Veď nevadí, ja som skôr užívateľ križovatiek, našťastie som žiadnu nepodarenú nenaprojektoval...

Pavel bol taký láskavý a odfotil ma mojim vlastným fotoaparátom... Fotka sa príliš nevydarila, presnejšie - ja som sa nevydaril, lebo to bolo fotené z malej vzdialenosti so skresľujúcou perspektívou...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som u fotografovania - mojim koňom bolo aj na tomto stretnutí fotografovanie spôsobom "paparazzi", teda s patričným odstupom, s dlhým sklom a tváriac sa nenápadne. Neviem s akým úspechom, lebo ohlasov na fotky bolo málo... Tak sem žiadne pre istotu nedávam.

No a čo povedať na ženy? (Za všetkým treba vidieť ženu). Ženy ako vždy, boli milé a usmievavé, radostný to pohľad. Zuzana nám trochu so svojou Fabiou meškala, ale ako sa hovorí - kto posledný príde, ten nakoniec zhasína svetlo v sále... Ale to by som už bol v oblasti fantasy, lebo o tom aký bol koniec tohto trnavského stretnutia nič neviem, odišiel som medzi prvými a tí čo vedia - mlčia.

Trnava už hostila blogerov niekoľkokrát, ak som dobre informovaný, pre mňa to bolo prvé lokálne trnafské ale rovnako príjemné ako tie bratislavské s utajeným prívlastkom "celoštátne"... Za to patrí vďaka organizátorovi Mariánovi Pochylému a všetkým dievčatám a chlapcom, ktorí tam boli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dostretnutia niekedy v budúcnosti a v Trnave...

Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  886
  •  | 
  • Páči sa:  173x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu