reklama

Osviežujúca vložka

Vo štvrtok som si kúpil vložku. Vlastne aj noviny SME...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Poctivo som si všetko čo ma zaujalo prečítal (nebolo toho našťastie veľa). Dnes nebudem nič komentovať, preto nebudú ani žiadne odkazy do internetových článkov. Nakoniec, noviny staré 6 dní už nikoho nezaujímajú.

V novinách bol vložený malý balíček, možno práve tento oznam ma zlákal na kúpu novín: "Dnes vložený osviežovač". Tak som sa potešil, manželka už dávno túži práve po takom osviežovači do auta (nie kvôli mne...), splním jej jeden sen. Daroval som jej ten osviežovač hneď, aj keď do mením má ešte ďaleko.

Dnes, cestou do záhrady, viezli sme ďalšie priesady, tento krát to boli paradajky a nejaké kvetiny, tuším karafiáty, tak za dve hrste (boli zadarmo, tak kto by nebral). V polceste sa začalo diať niečo čudné. Vnútri auta sa šírila strašne silná vôňa, alebo ako tomu hovorím ja, ťažká chémia. Hneď som vedel, že osviežovač sa dostal von zo svojej bezpečnostnej schránky. Do záhrady som to vydržal, sú to nakoniec iba dva kilometre.

Pracovali sme asi dve hodiny a keď som potom otvoril dvere auta, dostal som plný zásah. Teplo a tá vôňa ma skoro dorazili. Manželka zistila, že vnútri sú dva komáre (ku podivu to prežili), tak som to využil a otvoril som všetky dostupné okná aby sa vyvetralo. Využili to aj komáre a hneď sa pratali von, ani nepískli.

Doma som v pohode odstavil auto v garáži, ale okná som nechal otvorené a teším sa, ako sa z mojej garáže odsťahujú všetky pavúky, myši a neviem ešte aká iná háveď by tam mohla byť. Je leto, nech si idú do sveta. Na vzduch. Ja dúfam, že chémia do zajtra vyprchá a ja sa budem osviežovať čistým vzduchom ako doteraz.

Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu