reklama

Kúpeľná fazóna

Kúpele sú zvláštny fenomén, chodíme sa tam zregenerovať, podporiť zdravie, ale aj zabaviť sa a občas aj riešiť svoje neriešiteľné problémy. Dada S. Brezovská to všetko spojila dohromady a vyšla jej z toho Kúpeľná se(x)zóna

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dada S. Brezovská ma ešte nesklamala a to čítam všetky jej knihy, teda všetky tri... Prvá bola "Rozlúčka s (ne)slobodou", pracovne som si moju recenziu nazval "Sex v meste". Potom to boli "Vzkriesené nádeje", trochu vážnejšia téma a teraz "Kúpeľná se(x)zóna. Rada sa hrá s názvami svojich kníh (aj ja som si tu dovolil...). Hlavným motívom jej kníh sú vždy vzťahy medzi ľuďmi z kategórie mladších, poväčšine už aj s manželskými skúsenosťami. 

Neodvážil by som sa robiť rebríček medzi týmito tromi knihami, každá je trochu iná, aj keď rozprávačský štýl spisovateľky rozhodne zaujme čitateľa už od prvých strán. Kúpeľná (sex)zóna má podtitul: "Prišli relaxovať, ale nakoniec riešili lásku" a to sa dalo čakať. Ide tu o trochu poprepletané dvojice (aj osamelých), ale každý má iný "problém", inú traumu, ktorú si chce v kúpeloch vyriešiť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najjednoduchší problém má Dženy, ktorá sa práve rozišla s Frenkym a má sexuálny deficit. Inde je problém s neplodnosťou jedného z manželov, u iného zase prebytok životaschopných spermií. Vyzerá to takto jednoducho, ale ak sa začítate do príbehov týchto ľudí nezbavíte sa istého napätia a zvedavosti, ako to dopadne.

Z kúpeľnej atmosféry, tak ako ju opisuje spisovateľka, som mal celkom dobrý dojem, ale napriek tomu, že som už nejaké kúpeľné liečenie absolvoval, nevedel som opisované kúpele identifikovať. A to je dobre, hodí sa to na hociktoré naše kúpele.

Hneď z úvodu sa začína dialóg dvoch nadržaných žien, ktoré si nedávajú pred ústa servítku. Tento dialóg spočiatku mierne šokuje (mňa), ale nakoniec musím uznať, že to je presný obraz charakteru tých postáv. Samozrejme, že o morálku v týchto príbehoch nejde, a keď tak o svojskú, pre každého osobitne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako som už napísal, Dada ma nesklamala, aj táto kniha je príjemným dovolenkovým čítaním a špeciálne vhodným pre pobyt v kúpeľoch, aby sa čitateľ mohol vyhnúť nástrahám plynúcim z rôznych motivácií rôznych kúpeľných "klientov".

"Ak chcem dobrú spoločnosť, kúpim si dobrú knihu. V každej sa nájde niekto, koho si obľúbim a chvíľu žijem jeho život", zdôveruje sa Beata v rozhovore s Romanom... A o tom to je.

A úplne na záver, nemyslím si, že ide o knihu "len pre ženy", veď bez nás by sa v kúpeľoch nudili...

- - -

Dada S. Brezovská, Kúpeľná se(x)zóna, vydavateľstvo Bestseler, 2018

- - - - - -

Hra na mačku a myš (M.J. Arlidge) z vydavateľstva IKAR - vo väzení sa pred vrahom neschová, je podtitul drsného kriminálneho príbehu, s trochu prevrátenými pozíciami aktérov... Už čoskoro na mojom blogu.

Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu