reklama

Oddelená strava

Možno ste už počuli o oddelenej strave. Ako taký experiment prebieha v domácnosti...?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Oddelená strava sa realizuje tak, že inak sa varí pre mňa a inak pre manželku. To je celkom jasné. Vždy som si myslel, že v tom nejaký fígeľ, ale už viem, že je to naozaj o delení...

Po návšteve našich dobrých priateľov dostala manželka rozpis na zaručene účinnú diétu, ktorá pomôže organizmu k prečisteniu a zbaveniu sa nadbytočných kilogramov... Nie že by som nejaký ten nadbytočný kilogram nemal, ale spontánne som sa k tejto akcii nepridal, možno aj preto, že mi to nikto nenavrhol...

Diéta sa má dodržiavať dva týždne, potom týždeň pauza (jesť ako predtým, do sýtosti?) a následne opäť dva týždne podľa predpisu..." Ak presne dodržíte pravidlá, schudnete za dva týždne 8-9 kg ... a ďalšie tri roky nepriberiete." Znie to skoro ako zázrak, ale kto nevyskúšal, neuverí.

Nie, nechcem zverejniť kompletný návod, na to sú povolaní iní odborníci. Ja som sa po rozhodnutí mojej manželky zúčastnil iba na experimente s oddelenou stravou. Ona podľa diéty, ja tak ako zvyčajne... Uvediem príklad, pondelok:

Diéta:
Raňajky - čierna káva
Obed - 2 vajcia natvrdo, 2 paradajky, 1 celozrný rožok
Večera - prírodný kurací rezeň
Nápoje - 2 - 3 litre minerálky, šálka žihľavového čaju

Oddelená (moja strava):
Raňajky - 1 paprika, 1 paradajka, maslo, syr, saláma, čierna káva
Obed - zeleninová polievka, segedínsky guláš, 4 knedle, 1 banán, čierna káva
Večera - opečený chlieb s maslom, 1 paprika, 1 rajčina (v sezóne sa počet rajčín a paprík násobí tromi...)
Nápoje - voda (pivo)

Nebudem to ďalej rozvádzať, po dvoch týždňoch sa dostavili výsledky. Manželka dosiahla polovicu zo sľubovanej straty a čo by ste nečakali, ja som zhodil 2 kilogramy. Pravda, tie moje neodišli ako dôsledok slabšej starostlivosti manželky o moju stravu, ale ako dôsledok skonzumovania kyslej kapusty, čo ostala z prípravy guláša, s vedľajším efektom prečistenia organizmu a následným jednodňovým pôstom...

Po tejto skúsenosti odporúčam "oddelenú" stravu ako metódu na zbavenie sa nadbytočných kilogramov, ale sú k tomu treba najmenej dvaja, aby bolo čo deliť a zabezpečte si aj kyslú kapustu...



Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  886
  •  | 
  • Páči sa:  173x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu