reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

reklama

Zábava

Výber zo zapísaných snov

Jozef Javurek

Výber zo zapísaných snov

Sny sú obvykle hmlisté, neurčité a najmä ich rýchlo zabúdame. Sú však aj výnimky.

  • 14. mar 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 38x
  • 0
Error kód 503

Jozef Javurek

Error kód 503

Tak ako je dobro protikladom zla, tak je protikladom dokonalosti chyba. Niekedy je to však trochu inak. Napríklad taká praveká muška v jantárovej kvapke celkom poteší. Na Silvestra sa u nás zvykneme zabávať aj veselými príhodami a čo môže byť zábavnejšie, ako keď sa iní pomýlia? Vybral som na dnes kôpku drobných chybičiek, ktoré sa objavili na mojom monitore. Niektoré sa po chvíli stratili, boli opravené, ale niektoré sú tam možno až dodnes, spolu s novými, ešte neobjavenými. Niektoré si rád pripomínam, ale tak to už býva, aj staré vtipy môžu vyvolať úsmev. Tak teda, dobrú zábavu, naštartujte sa veselo do Nového roku 2014!

  • 31. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 373x
  • 21
Autocenzúra

Jozef Javurek

Autocenzúra

Občas mávam v hlave, kopu nápadov na písanie, ale nie všetky sa dostanú von. Tak ma raz napadla, doslova ma prepadla myšlienka o tom, ako to vlastne chodí tam, kde sa rodia myšlienky a ako sa dostávajú na svet, teda na monitor alebo do vzduchu.

  • 13. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 4
Prvý apríl

Jozef Javurek

Prvý apríl

Cieľom a podstatou prvoaprílových žartíkov býva zvyčajne niekoho nachytať. Nie na hruškách, len tak pre smiech a škodoradostné potešenie. Som svojim spôsobom zberateľ, zbieram vtipné texty a obrázky, preto sa teraz nebudem snažiť nikoho nachytať, predstavím len časť mojej zbierky s príslušným aprílovým komentárom. Všetko je inak založené na faktoch, alebo aj nie. Dnes nechcem švindlovať a keď tak len trochu.

  • 1. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 14
Návštevníci

Jozef Javurek

Návštevníci

Česká televízia začala opäť reprízovať seriál Návštevníci. Aj moje návštevy Bratislavy sú ako seriál, ktorý nekončí...

  • 27. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 799x
  • 9
reklama
Prázdninové figuríny

Jozef Javurek

Prázdninové figuríny

Ani figuríny vo výkladoch už nie sú také neživotné a uniformné ako bývali u nás, za čias vlády jednej strany...

  • 4. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 293x
  • 7
Čaro nechceného

Jozef Javurek

Čaro nechceného

Podarilo sa dnes v popoludňajších správach stv... Všimnite si na snímke z obrazovky hlavne text v zátvorke. Črtá sa nová koalícia?  :)

  • 28. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 715x
  • 21
Každý máme svoje muchy

Jozef Javurek

Každý máme svoje muchy

Mám ich aj ja a mám ich viac...

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 260x
  • 23
Snehuliak, najväčší na svete

Jozef Javurek

Snehuliak, najväčší na svete

Kde bolo, tam bolo, bol raz jeden sneh, ktorý padal a padal...

  • 18. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 988x
  • 19
NBS a Euro

Jozef Javurek

NBS a Euro

Každá minca má dve strany...

  • 19. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 764x
  • 12
reklama
Silvestrovský výber

Jozef Javurek

Silvestrovský výber

Na Silvestra sa u nás patrí trochu zvesela...

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 622x
  • 15
Anti a globalizácia

Jozef Javurek

Anti a globalizácia

Stalo sa mi niečo zvláštne, v sobotu som si kúpil Pravdu kvôli DVD s filmom Pavla Barabáša OMO – cesta do praveku. Výborný ťah. Keď už boli doma tie papierové noviny, tak som si ich prelistoval a prečítal som si poviedku od Rasťa Piška „Prečo som sa stal antiglobalistom“.

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 479x
  • 12
Bulawayo 777

Jozef Javurek

Bulawayo 777

Inzerát z netu: Jsem vasnivy filatelista. Specializuji se zejmena na cernou Afriku.

  • 5. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 722x
  • 8
Inzerát

Jozef Javurek

Inzerát

Hľadám autora tohto diela za účelom trestného stíhania pre poškodenie cudzej veci...

  • 8. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 767x
  • 6
Hra na deviatky

Jozef Javurek

Hra na deviatky

Niektoré mágie s číslami mi pripadajú celkom zábavné, niektoré sa mi už zunovali...

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 133x
  • 5
reklama
Krátky, o pohybe motýlích krídel

Jozef Javurek

Krátky, o pohybe motýlích krídel

Prosím, neotvárať, je to iba pár slov. Dnes, na ceste medzi Šaľou a Galantou prelietavalo toľko hnedých motýľov, ako lietava komárov v lužných lesoch pri Dunaji. Nikdy som to ešte nevidel. Niekoľko ich skončilo aj na kapote a čelnom skle, napriek svojej veľkej aerodynamickej odpudivosti. Bol by som rád, keby mi niekto vedel povedať, či sa takéto hromadné prelety motýľov stávajú, alebo je to nový fenomén doby, nebodaj dôsledok nesprávneho volebného výsledku na Slovensku...

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 162x
  • 20
Bombastický letný deň

Jozef Javurek

Bombastický letný deň

Krátko po oficiálnom príchode leta, prvý celodenný pobyt na letnom kúpalisku v Dunajskej Strede, s bombastickou zábavou...

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 121x
  • 26
Osviežujúca vložka

Jozef Javurek

Osviežujúca vložka

Vo štvrtok som si kúpil vložku. Vlastne aj noviny SME...

  • 10. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 390x
  • 12
Druhý pád

Jozef Javurek

Druhý pád

Nedávno som začal písať o svojich pádoch. Ten prvý pád som nazval salto mortale a skončil s malou odreninou.

  • 11. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 338x
  • 14
Štyri pády, pád prvý

Jozef Javurek

Štyri pády, pád prvý

Je ráno a vonku opäť sneží. Čas vhodný na pády. Slovenčina má 6 pádov, predtým mala sedem. Ja mám štyri.

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 258x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu