reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Javurek

Jozef Javurek

Bloger 
  • Počet článkov:  884
  •  | 
  • Páči sa:  170x

Neoznačené fotografie na blogu výlučne z vlastnej tvorby (c). Inak je všetko vo hviezdach... "štandardný už tradičný bloger, s istou mierou poctivosti" (jeden čitateľ) Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoČeský rajCestovanieFotografieHistóriaKultúraPoéziaPrózaMyšlienky, názoryBlogovanieTechnika a technológiaDomácnosťZáhradaZábavaZdravieSúkromné

reklama

Súkromné

Biele korenie

Jozef Javurek

Biele korenie

Existuje čierne korenie, ale je aj biele. Ako dobro ku zlu, tak sa biele blíži časom k čiernemu. Prach sme a na prach sa preto dívame s úctou. Z prachu zeme rastie naša krajina. Je čas zrodu, čas dozrievania a na konci je  zber úrody a opakovanie kolobehu života.

  • 19. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Čierne korenie

Jozef Javurek

Čierne korenie

Korenie je korením života a poéziou sa sladí čaj. Tak akurát, nepresladiť... Vraj nemám rýmy. Viem. Vraj nemám rytmus, to by ma mrzelo. Nie som síce parketový lev, ale tancovanie mi je dosť blízke. Korenie je v rytme a niekedy aj v Ríme.  Toto je krátky článok, preto je v ňom iba štipka korenia a žiaden veľký humor...

  • 17. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 242x
  • 1
Hara-kiri

Jozef Javurek

Hara-kiri

Tieto texty nemusia byť na titulke, budú iba v kategórii súkromné. Mohli by byť hádam aj v poézii, ale to by bolo príliš smelé...  Kto chce, nájde si.

  • 9. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
mix1

Jozef Javurek

mix1

Spomienkový výber zo záhrady, aj z kalendára...

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Labutie jazero

Jozef Javurek

Labutie jazero

Pred polnocou, na Štedrý večer sme odprevádzali z Bratislavy na cestu do Nemecka skupinu mladých baletiek.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Môj otec

Jozef Javurek

Môj otec

Pán Boh ho osláv. Tak sa u nás hovorievalo, ak sa v reči spomenul niekto, kto už má po smrti.

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Plány a realita

Jozef Javurek

Plány a realita

V uplynulom týždni (45.) som mal naplánovaných zopár nosných akcií a cieľov. Dnes už môžem hodnotiť, ako to dopadlo.

  • 12. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Stalo sa (44)

Jozef Javurek

Stalo sa (44)

Niektoré z udalostí minulého týždňa (44), ktoré som si všimol. Slovom i obrazom.

  • 6. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Bilancia 98

Jozef Javurek

Bilancia 98

Toto je moja súkromná bilancia blogu, tak trochu štatistika a zamyslenie nad slovami, vetami odstavcami, fotografiami a fotografickými sériami, či reportážami. Súkromné, ale nie tajné, preto si to záujemcovia môžu prečítať, no pravdivo - tento perex neponúka nič viac.

  • 23. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
O karme, po karme

Jozef Javurek

O karme, po karme

Včera som zverejnil improvizovaný karmový dotazník na prieskum verejnej mienky o mne. Bol to prieskum, ktorý mal zistiť, nakoľko sú kolegovia blogéri aj čitatelia môjho blogu ochotní dať mi bod nie za kvalitu článku, ale len tak ako prejav sympatie, takpovediac na úver. Aký je výsledok?

  • 7. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Ján Pavol II. bol aj mojim pápežom

Jozef Javurek

Ján Pavol II. bol aj mojim pápežom

Nevytvoril som si k nemu osobný vzťah, ale vnímal som ho, aj svet ho vnímal lebo bol s ním bezpečnejší.

  • 3. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Na Jozefa počúvam Borisa

Jozef Javurek

Na Jozefa počúvam Borisa

Na Jozefa, pri obede som počúval Borisa Filana. Rozprával o slávnej Panenkovej jedenástke na majstrovstvách Európy 1976. Borisa Filana vnímam v poslednom čase ako prvého slovenského rozhlasového „blogéra“.

  • 21. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
In memoriam

Jozef Javurek

In memoriam

Dnes som bol na pohrebe 92 ročnej babke. Mal som ju rád a ona sa tešila z fotky, ktorú som pred pár rokmi uverejnil v miestnych novinách pri príležitosti MDŽ. Až doteraz nosila tú fotku vystrihnutú z novín vo svojej peňaženke.

  • 15. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
História a dedičstvo

Jozef Javurek

História a dedičstvo

Od roku 1990 sa u nás často hovorí o minulosti ako o uzatvorenej historickej etape. Je to vcelku pochopiteľné z hľadiska spoločnosti, ktorá urobila hrubú čiaru, z ktorej znova štartuje.

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pozor, dôchodca!

Jozef Javurek

Pozor, dôchodca!

Aby bolo jasné od začiatku, dôchodca je moja najnovšia a pravdepodobne posledná funkcia, či postavenie v živote. Tým sa nechcem chváliť, ani sťažovať. Sám ešte neviem, čo to všetko obnáša, lebo v tomto postavení som len pár mesiacov. Ale budem to skúmať a učiť sa, možno postúpim (ale kde a hlavne kedy?)... možno skoro na postavenie pradeda.

  • 15. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 555x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu